Firma

APATOR S.A.

Ogłoszenie

Starszy Kupiec ( Commodity Buyer)

Stanowisko

specjalista ds. logistyki zaopatrzenia i importu

Miasto/województwo

Ostaszewo k. Torunia

Publikacja

2020-09-21

O firmie

Jesteśmy wiodącym dostawcą nowoczesnych urządzeń oraz systemów pomiarowo-odczytowych dla wszystkich rodzajów mediów (energia elektryczna, woda, gaz, ciepło), a także niskonapięciowej aparatury rozdzielczej. Apator tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą czołowi producenci urządzeń pomiarowych oraz dostawcy rozwiązań z obszaru ICT. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Starszy Kupiec (Commodity Buyer)

Miejsce pracy: Ostaszewo - okolice Torunia

 

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego  poprzez udział w szkoleniach i projektach
  • Pracę w dynamicznym zespole, pełnym pasji i pomysłów, zorientowanym na cel i efekty
  • Pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport Benefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Owocowe wtorki
  • Cykliczne imprezy integracyjne

 

Wymagania:

 

  • Wyższe wykształcenie preferowane kierunki ekonomiczne lub techniczne
  • Min. 5 lata doświadczenia w obszarze zakupów w firmie technicznej
  • Wiedza z zakresu prawa handlowego oraz warunków INCOTERMS
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
  • Zdecydowanie w działaniu i zorientowanie na wynik
  • Zdolności negocjacyjne poparte doświadczeniem
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Znajomość systemu klasy ERP będzie dodatkowym atutem

 

Obowiązki:

 

  • Negocjowanie cen, warunków dostaw oraz umów handlowych z dostawcami krajowymi 
    oraz zagranicznymi
  • Poszukiwanie nowych dostawców materiałów i usług
  • Organizowanie audytów u dostawców, badań próbek i partii pilotażowych, zatwierdzanie materiałów zamiennych
  • Bliska współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia pełnej zgodności z wymaganiami technicznymi i jakościowymi dostarczanych komponentów
  • Prowadzenie bazy danych w zakresie oferowanych materiałów, ich zamienników, warunków handlowych, dostawców aktywnych i potencjalnych, rynków zakupowych
  • Zarządzanie bazą dostawców strategicznych - renegocjacje, zmiany w umowach, ocena współpracy, proces usprawniania przepływu informacji/ dóbr, proces doskonalenia jakości

 

 

 

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV.

 

 

W aplikacji prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).